Postipoisi meeskonna muudatused

Meil on rõõm teatada, et meie meeskonnaga on liitunud tehniline konsultant Indrek Mäestu. Ise kirjutab uuest tööst nii:

"Alates juuni keskelt avanes mul hea võimalus liituda pika ajalooga postipoisi dokumendihaldussüsteemi meeskonnaga. Olen viimased kümmekond aastat tegelenud süsteemide riistvara ja tarkvara administreerimisega ja kokku puutunud paljude keskkondade ülalhoidmise ja haldamisega. Oma eelkäija pikaaegse teadmiste ja kogemuse omandamine on korralik väljakutse ning see on minu jaoks väga motiveeriv ülesanne. Senised kogemused on aidanud omandada tugifunktsioonide jaoks hädavajalikke töövõtteid ja rütmi, et võimalikult professionaalselt teenindada kõiki kliente. On hea meel toetada oma panusega toredat ja hästi toimivat meeskonda ja teen endast kõik oleneva, et koostöö sujuks suurepäraselt."

Indrek võtab üle meie kauaaegse tehnilise konsultandi Janno Joosti tööd.

Löbusad jöulud

veebi piparkoogid

 

Röömu siia,
önne sinna,
piparkoogi
löhna ninna!


veebi pipargoogid2

Webmedia Group ja CCC Corporation võtsid kasutusele uue ühise nime ja näo - Nortal AS

25. mail 2012 võtsid aasta tagasi ühinenud AS Webmedia Group ja CCC Corporation kasutusele uue ühise nime ja logo. Brändimuudatuse eesmärgiks on eelkõige ka visuaalselt toetada ühtse ettevõttena tegutsemist.

Alates 25. maist kasutavad kõik AS Webmedia Group’i kuuluvad ettevõtted Eestis, Leedus, Serbias, Rumeenias ja Omaanis ning CCC Corporation Soomes ühist identiteeti – Nortal. Nortal ühendab endas põhjamaist töökultuuri ja professionaalsust, rahvusvahelisi kogemusi ja kohalike turgude ekspertteadmist. Nortali nimesse on peidetud kaks inglisekeelset sõna – Nordic ja Talent.

Nortal_-_horisontaalne

 

Nortali juhatuse esimehe Priit Alamäe sõnul on brändimuudatus loogiline, vajalik ja oodatud samm ettevõtte pidevas arengus. „Viimase paari aasta jooksul on meie ettevõte oluliselt kasvanud ja oma rahvusvahelist haaret laiendanud – me tegutseme viieteistkümnes riigis ja meil on üle 650 tubli töötaja. Alates tänasest tegutseme veelgi efektiivsemalt ja tulemuslikumalt ühise nime ja visuaalse identiteedi all,“ ütles Alamäe.

 

Alamäe hinnangul võimaldab ühine identiteet ettevõtte klientidel ja töötajatel paremini osa saada kõigist rahvusvahelise ettevõtte eelistest. „Me analüüsisime enne sedavõrd olulise sammu astumist väga põhjalikult võimalusi võtta kasutusele emb-kumb juba sisse töötatud ja tugev bränd, kuid leidsime, et kumbki ei toeta 100% meie rahvusvahelisi arenguplaane. Lisaks selgus, et pea igas riigis on juba üks või mitu Webmediat või CCC-d. Meie uus ja ühine nägu peegeldab meie tõelist olemust nii kohalikul kui rahvusvahelisel tasandil. Ning nii Nortali nimi kui virmalistest inspireeritud logo kannab endas meie põhjamaist päritolu ja põhiväärtusi ning ütleb välja, et meie edu põhineb meie inimestel, meie professionaalsetel talentidel,“ lisas Alamäe.

Nortali juht Priit Alamäe selgitas, et brändimuudatus ei saa kunagi olla asi iseeneses. „Meie kliendid ootavad meilt järjest professionaalsemat tuge oma ärile rahvusvaheliselt ja me töötame kõvasti selle nimel, et neid positiivselt üllatada. Me mängime täna suures liigas. See on miski, millest 2000. aastal seda ettevõtet asutades julgesime vaid unistada,“ lisas Alamäe.

 

 

 

 

MicroLink müüs oma infohalduse äri Webmediale

PRESSITEADE, 5.01.2011

MicroLink müüs oma infohalduse äri Webmediale

 

Eesti suurim IT püsiteenuste pakkuja AS MicroLink Eesti müüs täna, 5. jaanuaril 2011 oma infohaldusega tegeleva osakonna Eesti suurimale tarkvaraarendusettevõttele AS Webmedia. Kogu senine infohaldusega tegelev meeskond jätkab tööd Webmedias.

 

MicroLinki juhatuse esimehe Enn Saare sõnul on MicroLinkil ambitsioon kasvada olulisel määral IT püsiteenuste valdkonnas, mistõttu otsustati projektipõhine infohalduse äri fookuse säilitamiseks ära müüa. „Meil on kõik vajalik selleks, et juhtida ja hallata suurte ettevõtete IT-valdkonda ning just siin näeme enda jaoks suurt kasvuvõimalust. Aastatega loodud tugev infohalduse äri ja meeskond vajavad samuti pidevat tähelepanu ja arendamist ning näeme, et õigem on seda teha ettevõttel, kelle jaoks see on põhitegevusala,“ selgitas Saar. „Valituks osutus Webmedia, kuna usume, et just nemad suudavad tagada meie senistele infohalduse klientidele ka edaspidi kvaliteetse teenuse ning töötajatele hea keskkonna,“ lisas Saar.

 

Webmedia juhatuse esimehe Taavi Kotka sõnul kasvab infohalduse valdkond maailmas üha kiiremini ja ka ettevõtete investeeringud sellesse on  hoolimata majandussurutisest olnud pidevas tõusutrendis. „Tulenevalt neist asjaoludest oleme juba pikemat aega otsinud võimalusi, kuidas oma spetsialistide hulka selles nišis suurendada,“ ütles Kotka. „Oleme väga rahul, et tänane tehing toimus ja loodame, et lisaks teenusekvaliteedi paranemisele Eestis, suudame ka lähiturgudel oma jalajälge infohalduse vallas suurendada.“

 

MicroLinki infohalduse üksus tegeleb infohalduse teenuste (Open Text, Postipoiss) arendamise, juurutamise ja müügiga, samuti pakub erinevaid tuvastus- ja säilitusteenuseid ning infohalduse alaseid konsultatsioone ja koolitusi.

 

MicroLink on suurim IT püsiteenuste pakkuja Eestis, kelle käibest moodustab üle 50% IT süsteemide igapäevane hooldus ja töös hoidmine. Lisaks pakub MicroLink IT süsteemide majutus- ja haldusteenuseid ning arvutialast koolitust ja konsultatsiooni. Ettevõttes töötab 200 spetsialisti.

 

Webmedia on Eesti suurim tarkvaraarendusettevõtte, mis pakub spetsiaaltarkvara arendamise teenust nii riigi- kui ka erasektori klientidele. Ettevõte kuulub Webmedia gruppi, mis tegutseb Euroopa, Aafrika ja Lähis-Ida turul, andes tööd üle 350 spetsialistile. AS Webmedia Group kuulus Kesk- ja Ida-Euroopa 30 kõige kiiremini kasvava ning EMEA regiooni 500 kõige kiiremini kasvava tehnoloogiaettevõtete hulka nii 2008. kui 2009. aastal.

 

 

Enn Saar

AS MicroLink Eesti juhatuse esimees

Mobiil: 502 8925

E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

Taavi Kotka

AS Webmedia juhatuse esimees

Mobiil: 503 7313

E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Postipoisi arenduste kajastamine veebis

Tahame muuta oma toote arendust läbipaistvaks ja sellega seoses muudame toote arenduse kajastust oma kodulehel.

Kodulehel arenguplaani lehet jaotub suurde plokki:

Esimene plokk  - Ootel - sisaldab teemasid, mis ootavad liikumist plokki tegeleme.

Teine plokk - Tegeleme - sisaldab teemasid, mille arendamise võimalusi me uurime. Teeme nende kohta analüüsi ja valmistame ette arenduseks.

Kolmas plokk - Arendame - sisaldab teemasid, mis on liikunud arendajatele reaalselt tegemiseks. Sel ajal toimub reaalne programmeerimine.

Neljas plokk - Testime - sisaldab teemasid, mis arendajate poolt on valmis ja on hetkel testimisel.

Viies plokk - Valmis - sisaldab neid valmis tehtud funktsionaalsusetükke, mis ootavad versiooni kooseisu kuulumist. Selles etapis tekivad neile külge versiooninumbrid.

Kuues plokk - Piloodime - anname teada, kui 2-le esimesele kliendile on versioon paigaldatud.

Järgmine samm on juba kalendris, kus teatame, et selline versioon sai valmis ja sisaldab selliseid asju.

Samades plokkides kajastuvad ka leitud vead ning kriitilised vead.

MicroLink on nüüd DLM Forumi liige

Märtsi keskel võeti AS MicroLink esimese Eesti IKT sektori ettevõttena DLM Forumi liikmeks. Lisaks on Eestit seal esindamas Rahvusarhiiv ja Riigikantselei.

DLM Forum on üle-euroopaline ühendus, mis seob info-, dokumendi- ja arhiivihalduse arengust huvitatud osapooli, kes soovivad ja suudavad ka ise sellesse panustada.

DLM Forumil on üle 60 liikme, sealhulgas EL liikmesriikide rahvusarhiivid, ülikoolid, kontroll- ja järelevalveasutused ning IKT  sektori ettevõtted, nimetagem neist vaid Open Text, Fabasoft, HP, IDEA Information Systems, Autonomy Meridio, Objective Corporation, GORDIC. Nüüdsest siis ka  MicoLink Eesti.

DLM Forumi suurprojektiks on olnud  MoReq ja MoReq2 (Model Requirements for the Management of Electronic Records) lähteülesande koostamine ja väljatöötamise koordineerimine.

MoReq ja MoReq2 elektroonilise dokumendihalduse näidisnõuetena on leidnud laialdast järgimist Euroopa Liidu riikides, aga ka väljaspool seda. De facto  on tegemist valdkondliku standardiga, mida arvestab kogu arenenud maailm. Seda teed on minemas ka Eesti. Erinevalt teistest lähedase suunitlusega nõuetest on MoReq2 ainus, mis võimaldab terviklikult testida tarkvara (EDHS) vastavust nõuetele. DLM Forum on loonud ka vastava testimis- ja sertifitseerimissüsteemi.

DLM Forum käivitas 2010. aastal MoReq2 arendusprojekti, mille tulemusel on võimalik esitatavaid nõudeid moduleerida ning vastavalt ka testida ja sertifitseerida. Uuema algatusena on kavas pöörata tähelepanu koosvõime aspektile infohalduses, arvestades eriti pikaajalise arhiveerimise vajadustega.

DLM Forumi kohta pikemalt loe siit.

Kevadised infohalduse koolitused!

KOOS KEVADEGA SAABUVAD KA UUED INFOHALDUSE KOOLITUSED!

Tulekul on järgmised koolitused:

DIGITAALSE DOKUMENDIHALDUSE KOOLITUS.

Toimumisaeg 23. märtsil 2010.

Dokumendihaldus on muutumas üha enam digitaalseks ning seega on vältimatult vajalikud teadmised digidokumendihaldusele üleminekuks. Pakume teile kõike, mida on vaja teada dokumendihalduse digitaalseks muutmiseks ning koostame koos digitaalsed dokumendimallid ja vaatame lähemalt digidokumendi dokumendihaldussüsteemi hõlmamist.

Tegemist on praktilise sisuga koolitusega, kus jagatakse elust tulenevaid näpunäiteid ja osalejad saavad aktiivselt kaasa lüüa. Koolituse tulemusena omandavad osalejad valmisoleku digidokumendihaldusele üleminekuks.

Koolituse maksumus on 1850 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist 1300 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

DOKUMENTIDE LOETELU KOOSTAMISE JA TÄIENDAMISE KOOLITUS.

Toimumisaeg 07. ja 21. aprillil 2010.

Kui olete hädas dokumentide loetelu koostamisega või olemasolev dokumentide loetelu vajab kaasajastamist, kuid puuduvad selleks teadmised-kogemused, siis on see kahepäevane koolitus mõeldud just Teile.

Esimesel päeval anname teoreetilise ülevaate dokumentide loetelu koostamisest ning teisel päeval analüüsime üheskoos Teie asutuse loetelu ja teeme parandused. Koolituse tulemusena saavad osalejad kaasa valminud dokumentide loetelu mälupulgal ning praktilised juhised selle kasutusele võtmiseks.

Koolituse maksumus on 2980 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist on koolituse maksumus 2384 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

DOKUMENDI – JA ARHIIVIHALDUSE BAASKOOLITUS.

Toimumisaeg 28. aprillil 2010.

Teie asutuse dokumendihalduse olukord vajab parendamist ja kaasajastamist, kuid tunnete, et teadmisi selleks napib või vajavad need värskendamist.

Koolituse tulemusena saavad osalejad teadmised dokumendi- ja arhiivihalduse põhimõistetest, õiguslikust ruumist, dokumendiga seotud toimingutest, digitaaldokumendi eelistest paberdokumendi ees, dokumendihaldussüsteemi olemusest, digitaalsest säilitamisest ja valdkonna hetkeprobleemidest. Päeva lõpus näitame paberdokumentide digitaliseerimist ja dokumendihaldussüsteemi hõlmamist.

Koolituse maksumus on 1450 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist 980 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

ASJAAJAMISE VIIMINE VASTAVAKS DIGITAALSE DOKUMENDIHALDUSE NÕUETELE.

Toimumisaeg 13. mail 2010.

Kui olete asutuses kasutusele võtnud digitaalse dokumendihalduse, siis vajab kindlasti ajakohastamist ka asjaajamiskord. Räägime vajalikest muudatustest ja analüüsime olemasolevat asjaajamiskorda. Koolituse tulemuseks on digitaalsele dokumendihaldusele esitatavate nõuete osas kaasajastatud asjaajamiskord.

Koolituse maksumus on 1650 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist 1150 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

Koolitused toimuvad AS MicroLink Eesti ruumides aadressil Tallinn, Lõõtsa 8.

Huvi korral saatke palun e-kiri aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või helistage 53 586 463.

Täpsema info AS MicroLink Eesti poolt pakutavate infohaldusalaste koolituste jm teenuste kohta leiate veebilehelt www.microlink.ee/infohaldus/

Osale infohalduse koolitustel!

Tulekul on järgmised koolitused:

Asjaajamise viimine vastavaks digitaalse dokumendihalduse nõuetele.

Toimumisaeg 16.veebruar 2010.

Kui olete asutuses kasutusele võtnud digitaalse dokumendihalduse, siis vajab kindlasti ajakohastamist ka asjaajamiskord. Räägime vajalikest muudatustest ja analüüsime olemasolevat asjaajamiskorda. Koolituse tulemuseks on digitaalsele dokumendihaldusele esitatavate nõuete osas kaasajastatud asjaajamiskord.

 Asjaajamiskorra koostamise koolitus.

Toimumisaeg: I osa 2. märts 2010 ja II osa 16. märts 2010.

Asjaajamiskord on asutuse dokumendi- ja arhiivihalduse korraldamise alusdokument, mis hõlmab kogu dokumendisüsteemi toimimist. Kui puudub asjaajamiskord ning jääte selle koostamisel hätta, siis aitame teid. Esimesel koolituspäeval arutame koos läbi asjaajamiskorra koostisosad ning anname juhised korra koostamiseks. Teisel päeval analüüsime teie poolt tehtut ning anname nõu asjaajamiskorra rakendamiseks. Koolituse tulemusena valmib asutuse asjaajamiskord.

 Digitaalse dokumendihalduse koolitus.

Toimumisaeg 23.märts 2010.

Dokumendihaldus on muutumas üha enam digitaalseks ning seega on vältimatult vajalikud teadmised digidokumendihaldusele üleminekuks. Pakume teile kõike, mida on vaja teada dokumendihalduse digitaalseks muutmiseks ning koostame koos digitaalsed dokumendimallid ja vaatame lähemalt digidokumendi dokumendihaldussüsteemi hõlmamist. Tegemist on praktilise sisuga koolitusega, kus jagatakse elust tulenevaid näpunäiteid ja osalejad saavad aktiivselt kaasa lüüa. Koolituse tulemusena omandavad osalejad valmisoleku digidokumendihaldusele üleminekuks.

 

Täpsemalt loe www.microlink.ee\infohaldus lehelt infohalduse koolitused.

 

Microlink teejuhina infolabürindis

Informatsiooni hulk on tänapäeval suurem kui ei iial varem ning selle kasv aina kiireneb. Microlink on otsustanud hakata teejuhiks orienteerumisel infolabürindis ning hoolitseda õiges suunas liikumise eest. Selleks oleme lisaks infohaldustoodete juurutamisele ja arendamisele välja töötanud uued teenused – infohalduse vajaduste kaardistamine, konsultatsioonid ja koolitused.

Infohalduse vajaduste kaardistamise eesmärgiks on tervikdokumendina kirja panna organisatsiooni infohalduse olukord, selle puudujäägid ja parendamise vajadused ning muuta seeläbi töötajate elu lihtsamaks ja äriprotsessid efektiivsemaks.

Pakume asutusepõhist sisekonsultatsiooni eesmärgiga anda dokumendihalduse eest vastutavatele töötajale teadmised ning oskused asutusesiseste asjaajamist reguleerivate normdokumentide koostamiseks. Tuleme külla ja teeme üheskoos valmis normdokumendid, millele saab igapäevaselt tugineda infohalduse korraldamisel.

Infohalduse korrektseks korraldamiseks on oluline organisatsiooni töötajate valdkondlik kompetentsus. Kuna teadmistele antakse kvaliteet läbi praktika, siis pakub Microlink just praktilise sisuga koolitusi. Sihtgrupiks on lisaks dokumendihalduritele juhtkond ja organisatsiooni ülejäänud töötajad ning koolituste teemad varieeruvad algteadmiste andmisest tänapäevase infohalduse korraldamise põhioskusteni. Komplekteerime väikesed koolitusgrupid, et iga osaleja saaks koolituselt põhjalikud teadmised ja oskused ning kasuliku kogemuse. Samuti on asutusel võimalik koostada sisekoolitus lähtuvalt oma vajadustest meie poolt pakutavast.

Microlinki eesmärk on olla infohalduse valdkonna ekspert, pakkudes kõrgekvaliteedilisi teenuseid läbi oskuslike teadmiste ja kogemuste. Meie meeskond koosneb viieteistkümnest valdkondlikust eksperdist. Täpsem info uute infohalduse teenuste kohta asub aadressil: http://www.microlink.ee/Infohaldus

 

Kutsume Teid osalema dokumentide loetelu koostamise ja täiendamise koolitusele!

Asjaajamisaasta läheneb peagi lõpule. Kui olete hädas dokumentide loetelu koostamisega veel enne uue asjaajamisaasta algust või olemasolev dokumentide loetelu vajab kaasajastamist, kuid puuduvad  selleks teadmised-kogemused ,siis  pakub AS MicroLink Eesti just Teile aasta lõpus toimuvat Dokumentide loetelu koostamise ja täiendamise koolitust.

Koolituse tulemusena saavad  osalejad kaasa valminud dokumentide loetelu mälupulgal ning praktilised  juhised selle kasutusele võtmiseks.

Dokumentide loetelu koostamise ja täiendamise koolitus toimub kahes osas, 1. ja 15. detsembril 2009 AS MicroLink Eesti ruumides aadressil Lõõtsa 8, Tallinn.

Koolituse maksumus on 2980 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist on koolituse maksumus 2384 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

Lektor: Külli Kool, kes omab dokumendihalduse magistrikraadi ja dokumendihalduri V taseme kutsetunnistust ning on korraldanud nii asutusesiseseid kui ka avatud koolitusi dokumendihalduritele.

Infokass Huvi korral saatke palun e-kiri aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..
Täpsema info AS MicroLink Eesti poolt pakutavate infohaldusalaste koolituste jm teenuste kohta leiate veebilehelt http://www.microlink.ee/infohaldus/

 

©2017 OÜ Postipoiss Pluss. Kõik õigused kaitstud.

KONTAKT

Postipoisi klienditeenindus

Tel: 800 2211
E-posti aadress: postipoiss@ppoiss.ee

Jälgi meid