Kevadised infohalduse koolitused!

KOOS KEVADEGA SAABUVAD KA UUED INFOHALDUSE KOOLITUSED!

Tulekul on järgmised koolitused:

DIGITAALSE DOKUMENDIHALDUSE KOOLITUS.

Toimumisaeg 23. märtsil 2010.

Dokumendihaldus on muutumas üha enam digitaalseks ning seega on vältimatult vajalikud teadmised digidokumendihaldusele üleminekuks. Pakume teile kõike, mida on vaja teada dokumendihalduse digitaalseks muutmiseks ning koostame koos digitaalsed dokumendimallid ja vaatame lähemalt digidokumendi dokumendihaldussüsteemi hõlmamist.

Tegemist on praktilise sisuga koolitusega, kus jagatakse elust tulenevaid näpunäiteid ja osalejad saavad aktiivselt kaasa lüüa. Koolituse tulemusena omandavad osalejad valmisoleku digidokumendihaldusele üleminekuks.

Koolituse maksumus on 1850 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist 1300 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

DOKUMENTIDE LOETELU KOOSTAMISE JA TÄIENDAMISE KOOLITUS.

Toimumisaeg 07. ja 21. aprillil 2010.

Kui olete hädas dokumentide loetelu koostamisega või olemasolev dokumentide loetelu vajab kaasajastamist, kuid puuduvad selleks teadmised-kogemused, siis on see kahepäevane koolitus mõeldud just Teile.

Esimesel päeval anname teoreetilise ülevaate dokumentide loetelu koostamisest ning teisel päeval analüüsime üheskoos Teie asutuse loetelu ja teeme parandused. Koolituse tulemusena saavad osalejad kaasa valminud dokumentide loetelu mälupulgal ning praktilised juhised selle kasutusele võtmiseks.

Koolituse maksumus on 2980 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist on koolituse maksumus 2384 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

DOKUMENDI – JA ARHIIVIHALDUSE BAASKOOLITUS.

Toimumisaeg 28. aprillil 2010.

Teie asutuse dokumendihalduse olukord vajab parendamist ja kaasajastamist, kuid tunnete, et teadmisi selleks napib või vajavad need värskendamist.

Koolituse tulemusena saavad osalejad teadmised dokumendi- ja arhiivihalduse põhimõistetest, õiguslikust ruumist, dokumendiga seotud toimingutest, digitaaldokumendi eelistest paberdokumendi ees, dokumendihaldussüsteemi olemusest, digitaalsest säilitamisest ja valdkonna hetkeprobleemidest. Päeva lõpus näitame paberdokumentide digitaliseerimist ja dokumendihaldussüsteemi hõlmamist.

Koolituse maksumus on 1450 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist 980 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

ASJAAJAMISE VIIMINE VASTAVAKS DIGITAALSE DOKUMENDIHALDUSE NÕUETELE.

Toimumisaeg 13. mail 2010.

Kui olete asutuses kasutusele võtnud digitaalse dokumendihalduse, siis vajab kindlasti ajakohastamist ka asjaajamiskord. Räägime vajalikest muudatustest ja analüüsime olemasolevat asjaajamiskorda. Koolituse tulemuseks on digitaalsele dokumendihaldusele esitatavate nõuete osas kaasajastatud asjaajamiskord.

Koolituse maksumus on 1650 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist 1150 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

Koolitused toimuvad AS MicroLink Eesti ruumides aadressil Tallinn, Lõõtsa 8.

Huvi korral saatke palun e-kiri aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või helistage 53 586 463.

Täpsema info AS MicroLink Eesti poolt pakutavate infohaldusalaste koolituste jm teenuste kohta leiate veebilehelt www.microlink.ee/infohaldus/

Osale infohalduse koolitustel!

Tulekul on järgmised koolitused:

Asjaajamise viimine vastavaks digitaalse dokumendihalduse nõuetele.

Toimumisaeg 16.veebruar 2010.

Kui olete asutuses kasutusele võtnud digitaalse dokumendihalduse, siis vajab kindlasti ajakohastamist ka asjaajamiskord. Räägime vajalikest muudatustest ja analüüsime olemasolevat asjaajamiskorda. Koolituse tulemuseks on digitaalsele dokumendihaldusele esitatavate nõuete osas kaasajastatud asjaajamiskord.

 Asjaajamiskorra koostamise koolitus.

Toimumisaeg: I osa 2. märts 2010 ja II osa 16. märts 2010.

Asjaajamiskord on asutuse dokumendi- ja arhiivihalduse korraldamise alusdokument, mis hõlmab kogu dokumendisüsteemi toimimist. Kui puudub asjaajamiskord ning jääte selle koostamisel hätta, siis aitame teid. Esimesel koolituspäeval arutame koos läbi asjaajamiskorra koostisosad ning anname juhised korra koostamiseks. Teisel päeval analüüsime teie poolt tehtut ning anname nõu asjaajamiskorra rakendamiseks. Koolituse tulemusena valmib asutuse asjaajamiskord.

 Digitaalse dokumendihalduse koolitus.

Toimumisaeg 23.märts 2010.

Dokumendihaldus on muutumas üha enam digitaalseks ning seega on vältimatult vajalikud teadmised digidokumendihaldusele üleminekuks. Pakume teile kõike, mida on vaja teada dokumendihalduse digitaalseks muutmiseks ning koostame koos digitaalsed dokumendimallid ja vaatame lähemalt digidokumendi dokumendihaldussüsteemi hõlmamist. Tegemist on praktilise sisuga koolitusega, kus jagatakse elust tulenevaid näpunäiteid ja osalejad saavad aktiivselt kaasa lüüa. Koolituse tulemusena omandavad osalejad valmisoleku digidokumendihaldusele üleminekuks.

 

Täpsemalt loe www.microlink.ee\infohaldus lehelt infohalduse koolitused.

 

Microlink teejuhina infolabürindis

Informatsiooni hulk on tänapäeval suurem kui ei iial varem ning selle kasv aina kiireneb. Microlink on otsustanud hakata teejuhiks orienteerumisel infolabürindis ning hoolitseda õiges suunas liikumise eest. Selleks oleme lisaks infohaldustoodete juurutamisele ja arendamisele välja töötanud uued teenused – infohalduse vajaduste kaardistamine, konsultatsioonid ja koolitused.

Infohalduse vajaduste kaardistamise eesmärgiks on tervikdokumendina kirja panna organisatsiooni infohalduse olukord, selle puudujäägid ja parendamise vajadused ning muuta seeläbi töötajate elu lihtsamaks ja äriprotsessid efektiivsemaks.

Pakume asutusepõhist sisekonsultatsiooni eesmärgiga anda dokumendihalduse eest vastutavatele töötajale teadmised ning oskused asutusesiseste asjaajamist reguleerivate normdokumentide koostamiseks. Tuleme külla ja teeme üheskoos valmis normdokumendid, millele saab igapäevaselt tugineda infohalduse korraldamisel.

Infohalduse korrektseks korraldamiseks on oluline organisatsiooni töötajate valdkondlik kompetentsus. Kuna teadmistele antakse kvaliteet läbi praktika, siis pakub Microlink just praktilise sisuga koolitusi. Sihtgrupiks on lisaks dokumendihalduritele juhtkond ja organisatsiooni ülejäänud töötajad ning koolituste teemad varieeruvad algteadmiste andmisest tänapäevase infohalduse korraldamise põhioskusteni. Komplekteerime väikesed koolitusgrupid, et iga osaleja saaks koolituselt põhjalikud teadmised ja oskused ning kasuliku kogemuse. Samuti on asutusel võimalik koostada sisekoolitus lähtuvalt oma vajadustest meie poolt pakutavast.

Microlinki eesmärk on olla infohalduse valdkonna ekspert, pakkudes kõrgekvaliteedilisi teenuseid läbi oskuslike teadmiste ja kogemuste. Meie meeskond koosneb viieteistkümnest valdkondlikust eksperdist. Täpsem info uute infohalduse teenuste kohta asub aadressil: http://www.microlink.ee/Infohaldus

 

Kutsume Teid osalema dokumentide loetelu koostamise ja täiendamise koolitusele!

Asjaajamisaasta läheneb peagi lõpule. Kui olete hädas dokumentide loetelu koostamisega veel enne uue asjaajamisaasta algust või olemasolev dokumentide loetelu vajab kaasajastamist, kuid puuduvad  selleks teadmised-kogemused ,siis  pakub AS MicroLink Eesti just Teile aasta lõpus toimuvat Dokumentide loetelu koostamise ja täiendamise koolitust.

Koolituse tulemusena saavad  osalejad kaasa valminud dokumentide loetelu mälupulgal ning praktilised  juhised selle kasutusele võtmiseks.

Dokumentide loetelu koostamise ja täiendamise koolitus toimub kahes osas, 1. ja 15. detsembril 2009 AS MicroLink Eesti ruumides aadressil Lõõtsa 8, Tallinn.

Koolituse maksumus on 2980 kr, teisele osalejale samast organisatsioonist on koolituse maksumus 2384 kr. Koolituse maksumus ei sisalda käibemaksu.

Lektor: Külli Kool, kes omab dokumendihalduse magistrikraadi ja dokumendihalduri V taseme kutsetunnistust ning on korraldanud nii asutusesiseseid kui ka avatud koolitusi dokumendihalduritele.

Infokass Huvi korral saatke palun e-kiri aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..
Täpsema info AS MicroLink Eesti poolt pakutavate infohaldusalaste koolituste jm teenuste kohta leiate veebilehelt http://www.microlink.ee/infohaldus/

 

Postipoisi kasutajatele klassikoolituste pakkumine

Kuna töötajatel muutuvad töökohustused või lisandub töökollektiivi uusi töötajaid, siis pakume välja 4 tunnise kasutajakoolituse, mille ühe osaleja hinnaks on 850.- + km.

Koolitus sisaldab nii kasutaja põhioskusi kui ka menetlusprotsesside kasutamist. Koolitusel osalemiseks palume saata osalemissoov e-posti aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

Postipoisi kodulehekülje avamine

Alates 21.09.2009 on avatud Postipoisi oma kodulehekülg. Siin on informatsiooni nii Postipoisist huvitatule kui ka Postipoisi kasutajale.
Postipoisi kasutajate listi registreerunud isikutele antakse informatsiooni toote arengukavast, versiooniuuendustest ning on võimalik saada dokumentatsiooni Postipoisi liidestamise võimalustest, avalikustamisest, DVK-liidesest jm. Samas saab osaleda toote arenduses ettepanekute esitamisega ja foorumites osalemisega.

©2017 OÜ Postipoiss Pluss. Kõik õigused kaitstud.

KONTAKT

Postipoisi klienditeenindus

Tel: 800 2211
E-posti aadress: postipoiss@ppoiss.ee

Jälgi meid