Garantii, hooldus

Meie tavapärane protsess toimub järgmiselt:

  • Potentsiaalne klient pöördub meie klienditoe poole (tel: 800 2211 või e-post See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.). Meile võiks edastada juba informatsiooni, kui palju on asutuses dokumendihalduse potentsiaalseid kasutajaid ning funktsionaalsed nõuded.
  • Järgmise sammuna teeb meie konsultant/projektijuht pakkumise. Pakkumise koostamise ajal võetakse vajadusel ühendust ja soovi korral teeme ka demo. Esitatakse pakkumine.
  • Kui pakkumine sobib, siis kooskõlastatakse lepingud (litsentsileping, juurutusleping ja soovitavalt ka hooldusleping).
  • Pärast litsentsilepingu ja juurutuslepingu sõlmimist tasutakse litsentside maksumus ning algab juurutus.
  • Pärast juurutuse lõppemist tasutakse juurutus ning sõlmitakse hooldusleping.

Soovitame vähemalt üheks aastaks pärast esmast juurutust sõlmida ka hoolduslepingu, sest sellel perioodil on küsimusi ikka rohkem. Hilisema perioodi kohta juba saate mõelda - kas soovite tasuta kliendituge kasutada või toote uusi versioone jms.

Kui teil puudub kehtiv hooldusleping ning soovite Postipoisi uut versiooni, siis see on tasuline.

©2017 OÜ Postipoiss Pluss. Kõik õigused kaitstud.

KONTAKT

Postipoisi klienditeenindus

Tel: 800 2211
E-posti aadress: postipoiss@ppoiss.ee

Jälgi meid