Hooldustoe saamise eelduseks on Nortal AS-i ja Postipoisi kasutaja vahelise laiendatud õigustega litsentsilepingu olemasolu.
OÜ Postipoiss Pluss hoolduslepinguga on tagatud:
- toote uuendused – Postipoisi versiooni uuendused ja parandusversioonid;
- klienditugi tööpäeviti kell 9.00 – 17.00 telefoni ja e-posti teel. Klienditoes antakse toote kasutamist puudutavaid konsultatsioone ja vajadusel saadetakse e-posti teel juhiseid;
- toote seiskumise põhjustanud vea parandamine hiljemalt 2 (kahe) tööpäeva jooksul alates veateate saamisest juhul, kui toode on seiskunud arendusvea ja/või installeerimise ja/või versiooniuuenduse vea tõttu;
- tootest leitud tööd oluliselt mittetakistavate vigade parandamine 3 (kolme) kuu jooksul;
- täiendavad hooldusega seotud teenused, mille eest tellija tasub eraldi vastavalt esitatavatele arvetele. Täiendavate teenuste eest tasumine toimub vastavalt tunnihinna alusel.
Veateate edastamisel tuleb Postipoisi kasutajatoele edastada järgnev informatsioon:
- vigase protseduuri toimumiskoht (nt töökoht vms), juhul kui see on oluline vea esinemise sisukohalt ja seda on võimalik tuvastada;
- milles viga väljendub (vea kirjeldus);
- veateate edastanud kontaktisiku nimi;
- veateate edastamise kuupäev ja kellaaeg.
Täiendavalt tasustatavad teenused on:
- riistvara riketest ja tõrgetest põhjustatud toote kahjustuste kõrvaldamine;
- koolitus ja konsultatsioonid toote laiendamise korral täiendava funktsionaalsuse või uue versiooni kasutuselevõtmisel;
- toote ebaõigest kasutamisest tekkinud vigade parandamine. Vea põhjus määratakse kindlaks kontaktisikute kokkuleppel.
Kõigi täiendavalt tasustatavate tellitud tööde teostamisel OÜ Postipoiss Pluss poolt koostatakse tööde üleandmise-vastuvõtmise akt, millele kirjutavad alla Hiie Viigipuu ja tellija kontaktisik. Aktis fikseeritakse töö sisu ja alguse ning lõpu kuupäev/kellaaeg.